2013. október 19., szombat

1.fejezet

Stelly szemszöge:
-Megjöttem!-hallom a kiáltást valószínűleg az ajtóból.
-Szia Justin!-kiabálok vissza.Igen a híres Justin Bieber. Most gondolom azt gondoljátok bele vagyok zúgva, de szó sincs erről. Első találkozáskozáskor tisztáztuk ezt.
Visszaemlékezés:
Együdül ülök a bárpultnál és narancslevet iszogatok.Na jó nem kell azt hinni hogy irtó nagy stréber vagyok de ez a buli egyszerűen szar.Nincs szebb kifejezés.Egyszer csak leül mellém egy fiú.Egy ideig nem is foglalkoztam vele míg nem meg nem szólított.
-Szia!Hogy,hogy egyedül ülsz itt?-igen,ekkor jöttem rá hogy ez a srác nem más mint Justin Bieber.
Hello!Hát a barátaim valahol a tömegben táncolnak.-mutattam be a smároló párok és a sárga földig leivott fiatalok közé.
-De egy ilyen sztár mit keres itt?-kérdeztem tőle
   Ezek után jól elbeszélgettünk.Telószámot cseréltünk stb.És még valami.Elmondtuk mit érzünk egymás iránt.Barátságot.
  Néhány héttel később egyszer Justin meg hallott énekelni és azonnal el is vitt a menedzseréhez.Így jutottam el a turné előénekese kategóriájáig.
Visszaemlékezés vége:
Stelly-szólt.Hangja nem ígért sok jót.-velem nem jöhetsz a turnéra.
Miiii??Mit értesz azon hogy VELEM  nem jöhetsz a turnéra?
Hát-kezdi Justin-egy fiú banda akik elég népszerűek.
Oké,de mennyi ideig fog tartani az a turné?Mivel a tiéd-mutogatok kézzel lábbal Justinra-fél év akkor a bandának mennyi is?-nevettem fel és közben azon gondolkodtam hogy tudtam összehozni egy ilyen értelmes mondatot.
-Hát másfél év.-böki ki nagy nehezen
-Oké, de elmondanád ki is ez banda?-húzogattam a szemöldököm
-Nem-közölte-de ide hívhatom ha megnézhetik hogy táncolsz a csapattal és hogy énekelsz saját számokat.
-Rendben,rendben csak hívjad már!!-kiabáltam mint egy öt éves.
-Oké ide jönnek-mondta Justin-addig hívd ide a csoportot.
Lassan ide is jöttek és elkezdtünk bemelegíteni és táncolni erre a számra:http://www.youtube.com/watch?v=edP0L6LQzZE
És ekkor belépett a ...............
                                                      Remélem tetszett.:)Ígérem kövi jobb lesz.



2 megjegyzés:

  1. Jó lett!! Nagyon várom a folytatás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!Nem gondoltam volna hogy valakinek tetszeni is fog.:)

      Törlés